Upp som solen




Tänkte skriva en rad eller två.. kanske tänjer på gränsen och skriver flera, vem vet?
Inte duu, vem vet? Inte jag, vi vet ingenting nu.. vi vet inget idag.


Det är lördag, vilket betyder att det är mello ikväll.. Go The Ark! Kvällen är inte riktigt planerad till fullo ännu, men det blir nog trevligt ändå. Är inne på den tionde nykterhetsveckan, och frågan är den om jag ska spräcka den och ta en cider ikväll eller inte. Jag är i valet och kvalet, som man brukar säga.

Lite trött är jag också. Vaknade kring halv nio i morse, vilket är sent för att vara jag.. i alla fall denna vecka. Finns ju vissa som är rätt morgonpigga, och som väcker en kring sjusnåret för att se simpsons. Men, jag har ju överlevt hittills.. Har hunnit vara på korpen idag också. Gick på combon, dvs bodypump och spinning, men jag skippade spinningen och gjorde egen konditionsträning. Vad mer har hänt denna lördag? Var tvungen att boka en ny tvättid.. igen. hade totalt glömt bort att jag bokat överhuvudtaget, så imorgon 15.00 har jag en ny tid. Någon som vill påminna mig så att jag ej glömmer? Någon?

Du är en saga för god, för att vara sann..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback