Svårt att säga..

Ja, vad säger man.. Nu är fredagen slut, och alla dess bravader. Har varit på statt ikväll, och det var helsikes kul, faktiskt. Visst, jag hade rätt höga förväntningar, men aldrig trodde jag att dessa förväntningar skulle uppnås. Långt ifrån! jag misstänkte att allting skulle gå i stöpet, och att kvällen skulle vara kass.. som de har en vana att bli. Men denna afton var annorlunda. Denna afton var klockren. Kanske var det min outfit, eller så var det kanske mina stora, underbara och überheta solglajjer jag hade på mig, men något var det i alla fall som gjorde att kvällen blev lyckad i mina ögon. Kanske var det musiken, eller den stora frillan crackiie hade fixat på mig. Jag vet faktiskt inte VAD det var, men fan vad roligt jag haft. Jag kan inte göra nå mer än att säga, hell yeah. Detta måste göras om. Tror det börjar bli dags för mig att vandra mot sängen. Har tvättid kl 07.00 imorgon. (läs idag) Sedan hade jag tänkt försöka orka med att gå på korpen och träna, men får se hur det blir med det.

Blir nog även grillning imorgon, (senare idag), med alla roliga människor. Var ett jäkla bra tag sen jag var och åkte pulka och grillade överhuvudtaget, så jag tror det kan bli riktigt lyckat. Just nu känns det som att allt som kommer hända i helgen kommer vara roligt. Kan det vara så att det är tanken på att jag har lov som gör mig så peppad? Vem vet, vem vet.. Eller så är det bara så att det mesta är bara riktigt hiskeligt roligt just nu. Sedan så kanske en faktor som spelar in lite är att P kommer vara hemma i 10 dagar. Yeey! That we like..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback