Panic at my place..

Jag har blivit besatt, besatt av Nelly furtados låt All good (comes to an end). Den är såå underbar.. Ojoj! Men inte bättre än Red hot chili peppers - Snow (hey oh) såklart ;) Det är tisdag och jag kom för ett tag sen hem från en dansföreställning av norrdans. Dansarna var ju bra, som vanligt.. och själva föreställningen var mycket roligare att titta på än vad de brukar. Den var inte en enda koreografi, utan flera olika. Solo,duett, trio och kvartett - allt i ett. +poäng till norrdans!

Annars har jag inte gjort så mycket idag. Har försökt skriva lite engelska och filosofi. Men det går lite segt.. Engelskan ska vara inlämnad imorgon, eller idag rättare sagt.. men hon får den imorgon efter den har gått igenom urkunds analys osv. Egentligen skulle jag bara vilja lägga mig ner och sova, men jag måste göra färdigt de jag påbörjat först.

Kan föresten berätta lite om helgen som var. Fredagen så var jag bara hemma och tog det lugnt. Tog en liten kvällspromenad som i slutändan inte blev så liten som jag trodde den skulle bli. Promenerade i 80 minuter. Inte pjåkigt! Lördagen så var det bara att dammsuga lägenheten litegrann, sedan blev det stan med erica. När jag kom hem bestämde jag mig för att fara ut på en liten löptur. Riktigt skönt efteråt! På kvällen var jag bjuden på inflyttningsfest, som egentligen borde kallats en korvfest i detta fall. Jag var ensam med 9 killar.. Till slut på erica till min undsättning. Där efter så var det kalles som gällde. Tyvärr så var det en av de tråkigare utgångarna, faktiskt. Var mycket folk, så det kan jag inte klaga på. Hade inte så stor koll på var de andra två var, så jag gick mest runt själv.. kan ju vara en av anledningarna. Sedan så kom inte min crackhoe in heller, vilket också gjorde att kvällen inte blev som jag hade väntat mig. Men tråkigt var det väl inte, men det var inte så där üüüüber kul heller. Det blir det förhoppningsvis på fredag.. Då kanske det blir toxic och lite alkoholintag. I know, var ett tag sen nu. Ska i alla fall ta det lugnt, för lördagen ska jag upp och träna hade jag tänkt, sedan jobbar jag i boden på kvällen. Söndagen har vi musikalrep.. i fem timmar.. jippiyeey, eehm.

Framtiden börjar närma sig, känns som att det går hur sakta som helst. men jag vet att den egentligen kommer med stormsteg. Det är inte länge kvar till studenten. Creepy! Vad händer sen? Igår när jag lagt mig i sängen för att sova, började jag känna hur paniken började komma. Det jag kände just då var något.. något som jag inte kan förklara i ord. Obehagligt var det i alla fall..

Red hot chili peppers - If

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback