Man lär sig något nytt varje dag..


Man brukar ju säga att man lär sig något nytt varje dag. Idag är verkligen en sån dag. Idag har jag, Therese, lärt mig att spela en låt på bas.. och inte vilken låt som helst, utan stadium arcadium av Red hot chili peppers. Visst, jag har lärt mig en lite förenklad version av den.. men jag har i alla fall lärt mig den. Det ni! Är riktigt stolt över mig själv, och det var hiskeligt roligt att spela bas om jag ska vara ärlig. Imorgon ska jag lära mig en ny låt. Yeey! Ikväll blir det nog grillning, och så måste man ju även se melodifestivalen och se vem som går vidare till finalen i globen.. Har föresten hämtat min digitalkamera, så snart kommer jag börja lägga upp en massa bilder på pixbox och även här på bloggen. I know you want it, höhö.

See you later, alligator!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback