Jahapp..



Ja, vad ska jag skriva denna gången då? vad har hänt i veckan? Ja, förutom att vi repade i 4 timmar i söndags, att jag var på styrkemix i måndags och yoga i onsdags, och att idag är mina ben köttade. Såå typiskt! Får väl glädja mig åt att det är lov snart. Tänkte ta en liten prommis i det sköna vädret med min mor, sedan gå en sväng till coop och köpa frukt.

Har den senaste veckan funderat på vad jag ska göra efter studenten.. Om jag ska vara ärlig så har jag ingen aning. Visst, nog har man lite ångest och panik över det här, men det blir nog bra till slut. Tror inte att jag ska oroa mig så mycket egentligen. Utöver all fundering kring detta, så har jag även gått runt och insett hur less jag är på skolan.. eller jag är egentligen inte less på skolan för att det är mycket att göra, utan mer för att jag måste vara i den och att jag spenderat snart 3 år i den. Jag är så grymt less. Det är nästan så att jag blir tokig. Jag är så less på att gå längst samma korridorer varje dag, gå samma väg till skolan, ha samma lektioner vareviga dag.. Jag tror jag måste bort från piteå ett tag, så att jag kan uppskatta den mer.

Nej, dags att ta tag i skolarbetet så att jag får det överstökat. Inte länge kvar nu.

Kommentarer
Postat av: crackie

ja! vars ska vi fara? ;>>

2007-03-29 @ 22:41:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback