Första dagen på sportlovet.



Det har varit underbart väder idag, så jag tog tag i mig själv och tog en promenad runt djupviken mot fårön sedan hem igen. Kändes riktigt skönt efteråt, tråkigt bara att jag glömde min kamera. Inte för att det kanske fanns så där jätte mycket att fota, men det kan ju alltid vara roligt att ta lite bilder på den vackra naturen som omger oss. Vad vet jag?

Vad har jag annars gjort idag? Gjorde thai-wok till middag, muuums. Sedan så har jag varit på korpen och tränat, inte pjåkigt alls må jag säga & nu ska jag till P och mysa.

I veckan blir det att ta tag i både träning och annat som jag måste ta tag i.. Hoppas att det även blir en sväng på längdskidor. I veckan hoppas jag på att det blir mycket fotograferande och bas-spelande.

Nej, nu ska jag göra annat. Vi kanske ses någon dag, utomhus i det vackra vädret..

Kommentarer
Postat av: crackie

whaaat, varför kom du inte förbi då? :D

2007-03-06 @ 22:47:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback