Färdig-yogat för idag..



Så, då har man varit på yoga också. Jag har uhnnit med mycket idag. Vaknade vid 10 snåret, och då var det bara att göra sig i ordning för att gå på korpen och träna. 11.30 gick jag på spinning, sedan var det bara att hoppa in i duschen, sen promenera hem. Där efter var jag och köpte en blandsallad åt mig och P. Mumsigt! VNär klockan närmade sig sju var det bara att börja traska mot korpen igen, denna gång var det yoga på schemat. Efter det så har jag varit förbi coop, köpt några äpplen så att jag inte får abstinens när jag är hos P, som förövrigt ligger och sover just nu. Så när jag anlände hit, så trodde jag förstås att dörren var öppen, men icke sa nicke. Så jag knackar på, för inte vill man väl stå ute. Kan dock inte skylla på att det är kallt, eller speciellt dåligt väder egentligen. I alla fall så började muckis, the dog, skälla som en tok.. som hon alltid gör. Så P:s far var tvungen att gå upp och öppna dörren, för att en annan inte hörde utan låg däckad i en säng. Lite pinsamt för min del, inte vill man väcka någons förälder, speciellt när det inte är ens egen. & nu ligger han åter igen i ner, fast denna gång i en annan säng.

Ni får väl sova så gott, för jag antar att det är lika bra för mig att lägga mig i sängen och försöka sova, för jag gissar på att vissa, inga namn nämnda, är rätt borta i det blå och jag tror inte att jag kommer få liv i han på ett antal timmar.

God natt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback