Skeppohoj! Styr badbord, överbord, nerbord..

Heey, vad gör alla? Snart sleepy hollow på tv 4, och eftersom jag aldrig sett den tidigare, så tyckte jag att det var ett bra tillfälle att passa på nu. Sedan har jag ju inget annat för mig, inget roligare i alla fall. Brukar dock inte finnas så mycket att göra kl 23.40 på kvällen, men det är iofs lördag.. och då finns alltid möjligheten att gå ut på krogen. Men jag är inte alls speciellt taggad för något sådant, nej.. jag tror jag stannar här och bara myser.



Sedan så är det inte så pjåkigt att se en film med Johnny depp inte. Det blir nog en trevlig afton, om inte annat så får jag väl glutta på den här bilden några timmar, så sover jag nog sött och gott inatt. Funderar nästan på att bli pirat, och hooka upp med Jack Sparrow där borta på andra sidan atlanten. Jaga lite andra pirater, mucka gräl osv. Ja, så får det bli.

Therese The Pirate says: Ohoj, I'm a bloody pirate.. Arrgh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback