Nåå, time for an update.

Ja, kanske dags för en liten uppdatering. De tär tisdag, och jag är riktigt jäkla trött alltså. Funderar på att lägga mig och sova nu. Blev ingen träning idag för min del, men jag får ta igen det imorgon istället. Annars har jag inte gjort så mycket idag. mest bara legat i sängen och myst, och inte är det så pjåkigt. Vad kan man då förvänta sig av år 2007? Det är en fråga som är svår att besvara, så jag tror jag väntar och ser vad som händer istället..

Har avgett några nyårslöften, of course, och ett av dem är att minska intaget av sötsaker. Sedan så ska jag hålla mig borta från intag av alkohol i några månader fram över. Sedan har jag lite mindre nyårslöften, som att försöka strukturera upp mitt liv. Speciellt när det gäller skolan dåå.

Sedan vill jag påpeka att jag INTE vill ha Red Hot Chili Peppers live, utan att jag skulle gärna SETT dem live.

Någon som vill göra ett arbete åt mig föresten?
Ska vara färdigt nästa vecka, jippihurray.. Så underbart, inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback