Längdskidor, styrketräning och TV-tittande..

..eyy, what's up? Vaknade förvånansvärt tidigt imorse. 09.45 var klockan för att vara exakt. Det är fredag, och jag har inte gjort speciellt mycket. Tränat lite, och tittat på längdskidor on TV. Idag var det sprinttävlingar. Är faktiskt rätt spännande att titta på, really. Inte för att jag brukar kolla på det speciellt ofta, men man blir som man umgås. Hoho. Annars så har det inte hänt allt för mycket idag, men de tär rätt skönt det med. Snart börjar skolan om, och jag måste ta tag i skolan nu. Jobbigt, men sant. Vill som inte riktigt inse att det är måndag imorgon. Känns riktigt, riktigt deprimerande att lovet har gått så fort. Nej, dags att göra något vettigt av mitt liv, i alla fall för dagen. Ciao!

Visst blir man sugen på att ta en promenad i skogen
när man ser den här bilden.  Tänk om Vi kunde ha
sånt väder i Piteå varje dag under vinter, wonderful!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback