GOTT NYTT ÅR! ;-)

Heey, och GOTT NYTT ÅR alla glada. Första dagen på år 2007, ett år som är fullt av förändringar och förväntningar. Inte länge kvar tills studenten nu, bara 5 månader på ett ungefär. Glädje blandas med förtvivlan, men det ska nog bli bra till slut. Nyårsafton firade hos emelie med mina nära och kära vänner. Tråkigt bara att två av dem var lite sjuka, och inte spenderade hela kvällen med oss. Jag valde en nykter nyårsafton, och jag måste säga att jag är väldigt glad för det beslutet. Var så skönt att vakna upp i morse, utan några som helst bekymmer, och inte heller någon baksmälla.

Kvällen var lyckad på alla sätt. Vi åt god mat och spelade singstar. Det kom rätt mkt folk där i slutet, vissa lite fullare än andra kanske. Annars måste jag säga att det är skönt att det är ett nytt år. Ett nytt år, då man ska glömma det som hänt och se framåt mot det som ska hända. Det finns så mycket jag vill göra, och jag ska banne mig göra det också.


No one can stop me..




och att inte förglömma erica, aka crackiie som också var sjuk på nyårsafton. Hon hade (nästan) lovat att joina. Men självklart blev även hon sjuk. Jävla sjukdomar hit och dit. Fuck them I say!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback