Enjoy!




Ja, då var den här helgen snart över. Varför ska tiden gå så fort? 10 dagar kvar tills nästa gång då. Har ändå gått bättre än jag trott, faktiskt. Jag kanske överlever trots allt (?) Vad händer annars i mitt tråkiga och rätt alldagliga liv? Sitter ofta och kollar på resor.. ovanligt? kanske inte. Har kollat på resor till brasilien, kroatien, thailand.. you name it! Tycker att låten lenny kravitz - I wanna fly away passar in så hiskeligt bra just nu.. I want to get away, I wanna fly away, yeaaah! Har även hunnit med skola, och har bland annat gjort bort psykologiuppgiften. Känns grymt skönt, såå, då behöver jag inte tänka på den nå mer.

Enjoy!

Kommentarer
Postat av: crackie

skriv då! horaaa

2007-01-29 @ 23:03:54
Postat av: sofiee

THAILAND, THAILAND, THAAIIIIILAAAAAND :D

2007-02-18 @ 10:37:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback