Dags för avfärd..



Jaa, då var det torsdag. En helt vanlig dag kan man väl som säga, förutom att jag var riktigt, riktigt duktig imorse. Hade ställt klockan på 06.00, klockan 06.05 var jag uppe ur sängen. Där efter så var det frukost på schemat, och sedan vandrade jag till korpen där jag gick på Spin wake up 45 min. När jag kom hem så blev det att sova lite. Lite och lite, typ 3 ½ timme för att vara exakt. Har ju börjat lite smått att ta tag i mitt liv. Om någon har en datamus till övers så tar/lånar/får jag den mer än gärna. Börjar bli lite less på att inte ha någon. Har även hunnit vara en sväng på stan, betalat min elräkning och även hämtat nå grejs till lägenheten.


Måste ju även berätta att jag har möblerat om i lägenheten, så nu känns rymligare. Känns nästan som en helt ny lägenhet om jag ska vara ärlig. Har tagit bort det stora otympliga glasbordet jag hade tidigare, och bytt till ett litet svart lackbord. Det blev jättefint. Nu är det så där stort och rymligt, precis som jag vill ha det. Sedan har jag bytt plats på soffan, så nu står den där databordet stod tidigare. Databordet står uti alkoven, och tv:n står precis bredvid. Det stora glasskåpet (till finglas etc) står numera uti köket.

Lite synd att jag inte fotograderade före och efter bilder, men ni som har varit här vet ju hur det såg ut tidigare. Blir kanske någon bild i ett senare skede, om jag skaffar en kamera det vill säga.

 
Haha, inte visste jag att jag var positivt jämt? Men visst är det trevligt att höra att man får det intrycket av mig, att jag är en glad liten prick. Visst är jag rätt glad av mig, och försöker se det positiva i allt, inklusive det negativa som händer. Men även jag har mina dåliga dagar, och visst kan jag få mina utbrott ibland. Antar att jag inte är ensam om det, för om jag skulle vara det.. så skulle den här världen vara lite vrickad, om inte ganska, väldigt mycket galen. (?)


Nej, nu är det dags att promenera till Roasters med Miss E.
Over and out / Lady X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback