Tell me baby, what's you story?



Finns det något vettigt att skriva om torsdagen, ens? Nej, för det har inte hänt ett dugg idag.. om man nu bortser från dansen och utbildningsmässan, och att jag faktiskt varit på en lätt ansiktsbehandling, och att jag sedan har varit en sväng på korpen för att gå på aerobic. Nej, idag har det var en ohändelserik dag. Det måste bli en förändring. Första punkten på min göra lista: Börja göra saker på dagarna. Vettiga, såklart! Jag är absolut INTE ironisk, på något sätt. Öhh?


Min bror väckte mitt intresse för att åka till roskildefestivalen. Red Hot chili Peppers ska dit, sååå.. känns som att jag bara MÅSTE dit. Som jag skrivit tidigare, så ville jag ju ha dem i globen.. men nu vill jag ha dem i Roskilde i stället. ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback