Swing it magistern!

Här var det livat i holken.. Nej nu ska jag nog gå och sätta mig och uggla ett tag, med psykologiboken förstås. Prov imorgon! Tagga upp.nuu! Blargh, tisdag.. tisdagar är deprimerande, eller egentligen är alla veckodagar deprimerande. Förutom torsdag och lördag, även söndag kan vara helt okej ibland. Fårga mig inte varför, men det är dessa dagar då jag mår som bäst. Kan vara för att torsdagen är den korstade under hela veckan, och lördag & söndag behöver man inte tänka på skolan. Fast dock så börjar ju ångesten inför skolan komma redan på söndag. Då tänker man ju hela tiden; imorgon är det måndag, dvs skola. Ja, ack vilka i-landsporblem jag har, really.  Egentligen så är väl alla dagar bra, egentligen. Måste bara ta till vara på dom bättre, och tänka att varje dag vid livet är en gåva. Öh, det där kanske blev lite för invecklat, kanske nästan lite filosofiskt? Äh, får helt enkelt börja se positivt på saker och ting istället.. Som till exempel att jag ska på Thai-garden nästa tisdag och äta gooobuffén. Mumma!

Har nyss varit en sväng på coopan med moder min. Inhandlat lite, *host* frukt. Blev väl mellan 4-5 kg, som jag INTE ska äta upp allt för fort. Det borde ju räcka till på söndag i alla fall. Jag ska försöka, ja.. det är vad jag ska göra. Men först är det prioritering av psykologin! Kommer inte sova mycket i natt.. Sedan har jag synundersökning kl 09.00 imorgon. Yeey!

Kommentarer
Postat av: crackie

men fruktomanen!! måste snart ringa nått behandlingshem åt dig...

2007-02-20 @ 23:20:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback