Rip curl



Anledningen till varför jag skriver här nu, är inte för att jag har något vettigt eller viktigt att skriva.. utan för att jag inte har något bättre för mig. Har varit på coopan nu, och hämtat mina jeans som jag beställt. Det ena paret blev jag verkligen kär i, medan det andra ska jag skicka tillbaka. Trodde att dem skulle vara snyggare men ack så fel jag hade. Men mina rip curl is muy bonito!  Tisdag, och tisdagar brukar vara.. rätt tunga. Slutar 18.30 idag, och sen ska jag repa på solot lite hade jag tänkt. Får se hur det går..

Har börjar kolla, igen, på resor. Jag är som besatt! Har börjat fundera på sydostasien nästa höst/vinter. Skulle vara riktigt roligt, och oj vilken upplevelse. Men, jag får se vad som händer.. time will tell. Kan det bli fredag snart?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback