Nu var det dags igen..



Var ett jävla bra tag sen jag skrev något här, men jag tyckte att det var dags.. Fast egentligen var det P som ville läsa vad jag gjort under tiden han varit borta. Så, då får jag väl skriva en rad eller två. Har egentligen inte hänt så mycket den här veckan, har bara haft skola.. sedan har jag inte hunnit med så mycket mer, förutom att jag hunnit vara en eller två svängar på korpen. Försöker ju ta tag i tränandet, och det går väl framåt i alla fall.. I helgen så kanske det blir längdskidor igen. Fast jag hoppas nästan att det ska bli för kallt så att jag får vara inne i värmen och sova istället ;P Imorgon är det fredag, änteligen.. och sen är det HELG! Blir att ta det lugnt och självfallet träna lite också. måste öva på solot på lördag.. ska ju visas upp den 27/2, och jag är INTE taggad alls. Många av mina vänner har lämnat Sverige på grund av olika anledningar, emelie och siri är i danmark på audition medan Såowfie och Linn är i Polen för att göra deras projektarbete. Hoppas att det går bra för båda parterna! Dags för mig att hoppa i sängen, och förbereda mig psykiskt för filosofiredovsningen imorgon. Taggad? Hell no! Philosphy aint my thing, and you know it..

Kommentarer
Postat av: crackie

tell em guuuurl!

2007-02-12 @ 13:41:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback