Next stop..

ja, ring ett behandlingshem.. för min huvudvärk och min jäkla hosta! Jag har två tjocktröjor på mig, och jag fryser ändå. Smid? Öhh, nej inte det minsta. Ska lägga mig och vila ett tag, sedan ta tag i skolarbeten. Där efter gå igenom mitt lilla solo. Tagga upp för imorgon, jööh. Jag som hade hoppats på yoga idag, men ingen yoga för min del. Det enda jag ska göra, är att knapra lite alvedon och äta en banan. Gött!

Måste ju bara påpeka att jag nu har varit medlem i nykterhetsklubben i snart 8 veckor. Hur fett coolt är inte det på en skala mellan 1-10? Typ 11! Mår bättre nu, men mår ändå inte bra. MIsstänker att det är lite ångest inför morgondagen. :/ Hoppas att det ska gå bra. Blargh, hatar att koreografera.. så förvänta er inte något speciellt by me, så att säga. Top model ikväll, woho.. dags att tagga upp genom att läsa engelskaarbeten. Yiiiha!

Kommentarer
Postat av: crackie

8 veckor för mig nu också! :D

2007-02-22 @ 18:25:57
Postat av: Petter

Ska vi tävla?? ;P

2007-02-23 @ 17:13:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback