Mycket händer på kort tid



Ja, dags att skriva lite då. Måste ta tag i psykologipluggandet. Har prov nästa onsdag, och vill verkligen göra bra ifrån mig på det. Just nu är det utvecklingspsykologi vi håller på med. Rätt intressant. Iofs så tycker jag psykologi överhuvudtaget är rätt intressant.. Ett av de roligare ämnena vi har faktiskt.

Sedan så har jag även sett en dansföreställning i afton, Öde mix var namnet. Precis som namnet så var den rätt.. hm, öde (?) Det vill säga rätt långtråkig och ganska enformig. Den var 50 minuter lång, och under dessa 50 minuter satt jag och räknade ner tills den var över. Halvsov mig igenom hela föreställningen, inte roligt!

Har även haft test i uppsatsskrivande. Satt i 2 timmar och i slutändan blev det 11 papper där jag skrev om dagens skönhetsideal etc. Har också varit på yoga, har blivit väldigt många pass den senaste veckan, men yoga är så skönt så flera pass gör mig ingenting. Har egentligen inte så mycket mer att säga, mer än att jag önskar er en fortsatt trevlig dag/afton/natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback