En helg med Therese!



Seriös ångest för morgondagen börjar infinna sig lite smått. Paniken kommer smygande, och imorgon kommer jag väl knappt kunna gå på benen för att jag har eller kommer få så mycket ångest. Får se hur det går med hela grejen. Hoppas att jag inte blir uttagen, så slipper jag spendera en massa extra tid där.  Känns inte allt för lockande, faktiskt.. om jag ska vara helt ärlig. Helgen har gått rätt fort, och imorgon är det måndag.. Vilket betyder att det är då 12 dagar tills nästa gång P kommer hem. Yeeey! Folk som kanske inte förstår sig på mig, så var det där yeeyandet sarkastiskt.. Alltid good to know! Har föresten beställt två byxor från zoovillage.com, och oooh vad jag längtar tills jag får dem. Postförskottet borta dimpa ner i min postlåda om några dagar. Leveranstiden är cirkus 3-7 arbetsdagar. Wiiie!



Vad har jag annars gjort i helgen? I fredags så tog vi det bara lugnt, såg en film.. The wild. Som förövrigt är en blandning mellan tre filmer. Hitta nemo, lejonkungen och madagaskar.. var nog inget i filmen som de kommit på själva. & självklart så var det ett lyckligt slut. Urk! Haha, och idag har jag tränat lite, väldigt lite.. och haft yoga med P och hans mor. Har även hunnit vara förbi regnbågen där några band uppträdde. Såå, jag har lyssnat på hardcore och screamo i afton. Inte min musikstil kanske, men det fungerade.. tur at jag hade hörselproppar, annars hade jag nog haft lite ont i mina öron nu.

Imorgon är det i alla fall en ny vecka, vilket jag.. hm, ser fram emot (?) Eller jag ser rättare fram emot att skolveckan ska ta slut, så att helgen kan börja. Detta antyder inte att jag är skoltrött ett dugg va? Haha! Men snart är den slut, får bita ihop ett tag till.. snart är det över! Tänk positivt Therese ;)

Annars händer det inte så mycket i mitt liv. Det är skola och dans som gäller, och plugg och träning på fritiden. Inget partajande ännu, vilket betyder att jag varit alkoholfri i 6 veckor. GO ME!!! Blir kanske utgång på fredagen. Har för mig att statt hade något då, (?) Men är inte 100% säker.


ADIOS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback