En bra fråga



What can I say, what can I say? Not much! Helgen är över, och verkligheten har börjat om, igen. Vilket den nu har gjort i ett antal veckor, och som den kommer fortsätta göra några veckor till. Ungefär 14 st, mer eller mindre, om man ska vara petig. Är riktigt trött, och ändå så måste jag ta tag i pluggandet. Är inte alls sugen på att läsa om Freud, Erik H Erikson och piagets olika utvecklingsteorier. Nej, just nu skulle jag bara vilja lägga mig ner i min säng och sussa sött. Men, så klart så måste jag ju vara en duktig flicka.. och göra bort allt pluggande först. Sedan har jag ju faktiskt prov på onsdag, som jag verkligen vill att det ska gå bra på. MVG nästa?

Helgen har spenderats till stor del med crackhoe. Fredagen tvingade jag med henne ut på statt, only friday, där vi shakade ass. Lördagen var det melodifestivalen på schemat, med crackhoe förstås. Där efter så  blev det impulsutgång på kalles där vi shakade ännu mer ass. Var riktigt roligt, fast nog finns det lite underliga människor. Lördagen spenderades även i danssalen där jag danced my ass off, och shakade ass, eller någorlunda i alla fall. Solot ska filmas på torsdag. Suck, me no wanna! Helgen var i alla fall lyckad, och måste göras om.

Idag har jag varit och tränat. Styrkemix, the usual.. och nu sitter jag här. Trött, less och allmänt purken över alla funderingar och tankar gällande framtiden. Vad ska man göra med sitt liv efter det här?

Kommentarer
Postat av: crackie

den där framtidsångesten i magen börjar bli lite irriterande nu faktiskt. men man kan se den som en lite massage för inälvorna! haha

2007-02-19 @ 22:04:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback