Club Rytet



...Ja, det finns inte mycket att skriva, egentligen. Men jag göra det ändå. Annars blir jag väl snart påhoppad av en miss crackhoe, och det känns INTE så coolt. Fast vem skulle inte vilja ha en crackhora på sig, nu när jag tänker efter? Höhö. Ikväll blir det club rytet med bryyydarna. Nyktert för min del, kanske inte så nyktert för de övriga.. men nog fan ska vi har roligt. Har till och med dammsugit i min lägenhet, och svabbat golven. Oj, så duktig jag är. Sket i att träna idag föresten, hade planerat att gå på step/core.. men mina vader vill nog inte det. Såå, blir nog att träna imorgon istället. Blir väl att öva på mitt solo också, förhoppningsvis.

Nej, nu ska jag ta en powernap innan jag dammsuger en extra gång. Ciao!

Kommentarer
Postat av: crackie

vadå vem vill inte ha en crackhora på sig!? så lät det inte igårnatt precis!!

2007-02-03 @ 16:14:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback