Alla hjärtans dag <3



..Självklart måste man skriva en blogg på självaste alla hjärtans dag. Tyvärr så har jag inte så mycket intressant att komma med, but I give it a try. Sååå, som säkert alla vet så är det alla hjärtans dag idag, om ni inte visste det.. så vet ni det nu. & nej, jag har inte gjort något som helst romantiskt eller kärleksaktigt idag, för att jag har ingen att göra något sånt med, eller jag har ju en.. men han är Arvidsjaur och är soldat igen, eller dragon rättare sagt.. igen. That's the way, (uhu uhu, i like it, uhu uhu)

I natt sov jag 11 timmar, ja.. det står rätt ELVA FUCKING JÄVLA TIMMAR! Helt sjukt, egentligen. Kan man verkligen sova så många timmar i sträck? Vaknade till vid 06.30, eller om det var 07.30.. kommer inte ihåg så bra, i alla fall så vaknade jag då och trodde att jag försovit mig. Men så var ju inte fallet, tack för den televerket! Så Therese kom i rätt tid till psykologin, för en gång skull.. go me! Där efter var det religion, svenska och engelska som stor på schemat, där efter balett. Efter dansen så hade jag och crackiie bestämt oss för att gå på thai-garden och äta en romantisk middag för två, eftersom vi båda är ensamma på alla hjärtans dag. Så, vi satt där rätt länge och pratade om allt mellan himmel och jord. Var riktigt trevligt, och måste göras om! Det som var rätt roligt var att alla andra som var och åt var tillsammans eller var på date, så måste ha sett lite roligt/lustigt ut när vi satt där och åt.

Har även haft engelska då vi har fått reda på vem vi ska oponera åt, blir nog rätt intressant och förhoppningsvis lärorikt! Får hoppas att mitt arbete inte bli köttat sönder, som man så fint kan kalla det.

Så, det är alla hjärtans dag, vilket betyder att det är 5 år sen idag. 5 år.. redan. Känns som så overkligt.. Kommer fortfarande ihåg det som igår. Att ens liv kan vändas upp och ner på bara några minuter. Från att dagen har varit tipptopp, till att bli ett kaos, som ett mörkt hål. Jag hoppas att du har det bra där du är, och jag hoppas att du vet att jag tänker på dig.

Nu är det bara 9 dagar kvar. Kan inte dom här 9 dagarna gå lite fort, så att jag får träffa dig snart. I miss you!

Får önska er alla en bra alla hjärtans dag, vare sig ni är ensamma eller inte! Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback