Snabb resumé!



Egentligen har ja inget vettigt att skriva, fast det har jag ju aldrig iofs. Onsdag, och jag börjar om en timme. Så är det psykologi som står på schemat. Blir en kort dag idag. Har ingen engelska, sedan ska vi se en musikalföreställning av christinaskolan. Sköööönt, sedan har man lov! Var ett tag sen jag skrev blogg, kommer inte ens ihåg när.. Var i alla fall några dagar sedan. Kan väl börja berätta lite smått vad som hände förra helgen. Fredagen blev det en slö-slapp-titta-på-film-kväll hos Linn i Norrfjärden. Vi såg först "The New Guy" sedan såg vi "Dagboken". The new guy är sååå klockren, det är en film alla borde se. Do the crazy-eye


Lördagen var det utgång på kalles som stod på schemat. Var rätt mycket folk, och grymt varmt nere på dansgolvet, så jag gick mest runt. Söndagen så var det rep mellan 13-17. Yeey! Ehmm, ööh.. jåå. När jag kom hem tänkte jag ta en liten powie på 20 minuter. Dessa 20 minuter blev i slutändan 2 timmar. Oopss! Måndagen skulle jag också tsa en liten powie, som även den blev 2 timmar lång.. Oops, I did it again!



Måste också berätta att jag bokade en Thailand-resa förra veckan.. Men, jag avbokade den direkt efter. Jag blev lite rädd, haha. Får ta tag i det där senare, om jag får med mig någon dvs.



Åååh, snart studenten! UNDERBARA LIV!


Kommentarer
Postat av: erica

skriiiv om ditt liiiv så slipper jag skaffa mig ett!

2007-04-14 @ 16:51:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback