Ja, så var detta lov slut också..

Ja, vad ska man skriva? Vi vet ju vem det är som pressar mig till att skriva, även fast jag inte har något vettigt att skriva överhuvudtaget. Inte något intressant heller för den delen.. Känn dig träffad, haha. Har i alla fall haft lov nu ett antal dagar, och vad har hänt under dessa lediga dagar? Hmm, låt mig tänka efter.. ingenting? Jag har varit ovanligt & extremt lat den här veckan. Men, det hade jag tänkt ta igen nu. Nu fan är det dags att ta tag i saker och ting. Det ska bli ändring!

Vad händer annars i mitt (så kallade) liv? Öööhm, ingenting. (?!) Inte så oväntat svar skulle jag tro. Är väl mycket funderingar som cirkulerar i mitt huvud just nu, speciellt angående framtiden och vad den har att erbjuda. Känns väl sådär just nu. Har skickat in lite ansökningar till olika utbildningar på högskolor & univeristet. har även skickat in ansökningar till olika auditions. Frågan är väl bara den om man väljer att fara eller ej. Mina ben håller fortfarande på att jävlas med mig, och jag vet inte om de hinner bli bra innan alla auditions. Får väl helt enkelt vänta och se.

Såå, imorgon börjar skolan om. Jippiyeey.. inte. Vill verkligen inte tillbaka dit. Finns så mycket annat jag vill lägga min energi på. De kommande veckor kommer erbjuda väldigt mycket köttande både i skolan och på dansen. Tror jag har 10 olika saker till vecka 18-19. Det gör en verkligen peppad, verkligen! Snart är det studenten, och då ska sjunga och fira. Då är skolan änteeeligen över. Efter 12 jääävla år, så slipper man den eviga stressen och pressen, för att inte tala om nervositeten och oroandet för alla prov som man måste göra. Nej, då är det äntligen över och jag är fri att göra vad jag vill. (när jag vill, var jag vill) Har kollar på resor till sydostasien, och det blir nog troligtvis att boka en enkelbiljett till bangkok i december. Hur länge stannar vet jag inte.. Så långt har jag icket planerat! Det blir som det blir. Blir nog att åka själv, om jag inte får med mig någon. Men man brukar ju säga ensam är stark (eller?)


I fredags så gjorde jag och P god-middag, sedan gick vi till såowfie där det var klassfest. Lördagen fyllde P's papi år, och det var 50års-kalas. Idag så är hans släkt här och grattar. Dags att gå upp och vara lite social kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback