Update.

I helgne var jag i lycksele. Blev en rätt så lugn helg. Fredagen så var vi bara hemma hos kusinen och såg film. Blev att se Miss Secret Agent som gick på tv. Undra hur många gånger jag sett den nu. Nog är det fler än 3 gånger, lätt. Vi pratade mkt, och tog igen de 3 åren som har gått sen sist vi träffades. Kollade på lite kläder på internet, och bara slappade.

Lördagen så var vi på tan, fixade lite grejs till kvällen. Var förbi Lindas vän, Angelica, och hjälpte henne att flytta. Vi fick lite tårta och bullar, mumsigt. Sedan så var det bara att åka tillbaka till tannsele och fixa med mitt hår och ordna mat på bordet. Vi tog det rätt så lugnt, men då blev Kusinen sugen på att gå ut, så what the heck tänkte jag. Jag hade ju aldrig varit ute i lycksele någon gång. Alltid trevligt att se vad andra städer har att erbjuda. Vi drog först till Hanna och förfestade, där efter så åkte vi till hotellet där det till en börjar inte var speciellt mkt folk. Men det kom allt fler människor, fler än jag hade förväntat mig. När vi väl var där så träffade vi en rocker-kille, riktigt kufisk kille.

Det var en mkt trevlig helg måste jag medge. Kul att få träffa kusinen efter så lång tid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback