Rubriken får inte bestå av enbart blanktecken.

Änteligen. Det är onsdag, alltså mitt-i-veckan, och då är det snart helg.. JAAA! Så underbart. Idag hade vi prov i religon, så nu är det äntligen bortgjort. Nu behöver jag inte tänka mer på det, för just nu.. Det kommer väl sakta men säkert komma krypande tillbak, allt som har med hinduismen att göra, sedan kommer jag väl sakta men säkert börja fundera och våndas över vad jag får för resultat. Äh, jag får ta en dag som det kommer.. Sitter och kollar på IDOL, och jag hoppas nästan att Patricia går vidare. För hon har grymt bra röst, men hon valde helt fel låt. Fast iofs, jag är inte så insatt i musik så jag har inte så mkt att komma med egentligen..

Attans, fel gick vidare. Åtminstone en av dem. Hon var inte alls bra. Vad har jag annars gjort idag? Hjälpt moder med deras kamera och mick, har även varit och solat. Blev ingen träning idag, så det får jag ta imorgon. Är ledig på fredag, ska till lycksele med moder.. Tänkte hänga med kusinen Linda. Var ett tag sen nu, några år eller så. Så nu ska jag träffa henne och ta igen den tid vi har missat :)

..Haha, sitter och kollar på fyran nu. Lite roligt faktiskt.
Jag har varit och handlat frukt till min nya svarta fruktskål. Eller ny är den inte, fick den för några dagar sen av systeryster. Thank you!

Sova nu.. Good night!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback