Ready for some action.

...Har varit en sväng och tränat, där efter var det coop som gällde där jag handlade lite, mest frukt då sen så har jag duschat. Har även hunnit vila lite efter skolan och läst lite ur min engelskabok. Tänkte fortsätta med det snart, men tänkte först kolla runt lite på internet. Var in på kilroy på en engelskalektion för någon dag sen då mirjam berättade om jorden-runt-resor för 15 000. Tror ni inte att jag blev LITE sugen? Så jag har börjat fundera, planera och drömma om denna resa. Det skulle vara så underbart, vilken upplevelse. Kanske lite tidigt att planera det, men tiden går ju som sagt ganska fort.. Snart så står jag där på studenten med studentmössan på och en champagne i handen. Usch, jag börjar faktiskt längta. Kanske inte just det här att sluta skolan, för det är en trygghet i sig.. men att kunna resa utomlands när jag vill utan att behöva tänka på att jag missar en massa lektioner osv., Sedan slipper man alla krav och den press/stress man kan känna lite då och då. Om jag får bestämma, så kommer jag i framtiden vara på resande fot så gott som hela tiden. Jag vill upptäcka världens alla hörn, och göra galna saker som att hopp fallskärm, åka forsränning, hoppa bungyjump, dyka på 30 meters djup. You name it! Jag vill göra ALLT galet och spännande och lite till. Jag vill, JAG VILL! Tänk er alla upplevelser och minnen man sedan tar med sig hem, åh.. så underbart. Bara genom att tänka på det så blir jag glad.


Nästa mål: Jorden runt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback