Good day!

..Eller? Ja, den har väl varit helt okej. Börjar 12.30, vilket inte var helt fel.. Hade dock inte de allra roligaste och de mest intressanta lektionerna idag. Svenska B och Engelska C. Där efter så var det dans på schemat, den enda vettiga lektionen idag. Sedan har jag faktiskt gjort mat själv idag, eller själv och själv, jag stekte upp det i alla fall. Har även hunnit vara på Bodypump. Riktigt skönt, niceness. Tänkte göra något vettigt nu, som att läsa min engelskabok, eller åtminstone försöka.

Är det ingen som kan kommentera min blogg nångång,
så att jag ser vem det är som läser den?

Kommentarer
Postat av: storasyster

jag läser den, vi hade tänkt få komma och få ge dej nå grejer nån dag när du är hemma. kram

2006-09-13 @ 08:22:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback