Ah, snart-slutet-på-skolveckan-torsdag!

Det är torsdag.. vilket betyder att det snart är slut på denna skolveck. Det har gått 3 veckor av skolan snart, vilket betyder att det är ungefär 38-39 kvar. Imorgon är det fredag, UNDERBART! Helg, helg och åter helg.. Den är efterlägntad. Blir en slapparkväll imorgon, med morötter och dip, mumma ;) Det blir även att testa på afro dance power, eller om det hette afor power dance. Mitt minne är kasst.. :/ Tror jag måste ta åt mig av det vi lärt oss på psykologin, att börja repetera saker för mig själv. Mitt korttidsminne är nog det sämsta i hela Piteå, och det skulle inte förvåna om det var det sämsta i hela Sverige. Nej, dags för en förändring när det gäller minnet, Tror jag ska börja skriva smålappar överallt, och säga det jag ska komma ihåg 10 gånger för mig själv.

Hejs..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback