Will I see you again?

E-type strömmar ur mina ack så dåliga högtalare. Man hör verkligen att det är en bärbar dator jag har, men den fungerar bra hittills, och det är ju huvudsaken. Har haft balett idag, och det gick väl som det alltid gått.. Rätt slött, och ja, tungt. Benen orkar inte riktigt hoppa som dem gjorde förut.  Förhoppningsvis blir det bättre snart. Torsdag imorgon, sedan är det fredag. Änteligen! Har räknat ner sen i måndags. Såå, vad har annars hänt idag? Har haft psykologi, som jag skrev i det förra inlägget. & visst gjorde vi expriment, inte ovanligt. Mjåå, tänkte vara duktig idag och läsa lite. Måste läsa ut boken tills nästa vecka, yeeey. Lyckliga jag. Längtar dock till på fredag och showen. Har blivit helt förändrad, nästan frälst.. Nu längtar jag till och med att åka till boden och dansa. Sjukt, men sant ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback