Tröttare kan ingen vara..

Oj vad trött jag är idag. Kom just upp ur badet, och jag råkade somna till.. TVÅ gånger. Duktiga jag, inte. Såå, idag har jag inte gjort speciellt mycket. Pernilla från boden har varit här, och vi har bara gått på stan, kollat på kläder, skor osv. Hittade faktiskt ett par skor som jag hittade för längesen, men då kostade dom 995 kr, & det kändes inte värt det. Såå, idag när vi var på wedins så fanns de fortfarande kvar fast de var halva priset på dem. Yeey, lyckliga jag.. Jag fick skorna till slut, inte är det pjåkigt inte.

Sedan har jag även hunnit vara en sväng på roaster med några av flickorna, bara suttit och pratat. Men bestämde mig för att vandra hemåt, kände att jag var alldeles för trött.

Annandagen var jag föresten i skellefteå. Besökte station 8 med vänninorna. Var ungefär 1500 personer där, vilket man kan säga är rätt mycket folk.



Är såå trött så jag orkar inte skriva något mer för idag, sov gott alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback