Ta-tag-i-det.nu!

www.tatagidet.nu, det är min filosofi, för nuvarande i alla fall. Försöker komma någon vart med mitt engelska arbete. Usch, jag skulle bara vilja lägga mig i sängen och sova bort hela skolan, eller varför inte åka till thailand. Låter ännu bättre! Behöver verkligen en resa nu. Spelar ingen roll vart det blir, bara jag får lite sol och värme. Mina fötter luktar föresten inte speciellt gott, eller hela jag luktar rätt illa. Haha, kanske dags för ett bad? Såå. nu är helgen över, igen. Tiden går så fort, alldeles för fort. Jag har inte hunnit med att andas ens. Har haft show fredag och lördag, och lördagen (igår) gick riktigt bra. Publiken var underbar, den bästa vi haft måste jag nog säga. Dem var inte för fulla, men ändå riktigt på g. Så efteråt kände jag mig riktigt nöjd över vad vi åstadkommit, och jag kunde somna med ett leende på läpparna. Skulle vara skönt med en promenad, men jag har inte tid. Attans :( Men blir nog att ta ett bad i alla fall, så att jag inte luktar som en orangutang. Inte allt för trevligt.

Funderar även på om jag ska se lost någon dag, var ett tag sen nu.. och jag börjar bli lite nyfiken på vad som kommer hända. För alla vet ju att lost äger och rockar fetare än fetaost.




Har en fet, jävla vagel i mitt vänstra öga. Ser ut som att jag varit med om sjur svåra år. Fuck it! Och ont gör det också. Nej, nu är jag inte speciellt positiv. Måste börja köpa julklappar också. bara 3 veckor till julafton. Ah, som jag skrivit tidigare. Tiden går för fort! har ingen aning om vad jag ska köpa. Någon som har några bra idéer?

Lika bra att skriva en göralista redan nu. Så att jag kommer igång med det så snabbt som möjligt.

  • Städa, har grus fulla golvet.
  • Plugga, nog för att jag redan håller på med det.
  • Tvättid på tisdag 07.00, DON'T FORGET!
  • Köpe hem lite ingredienser. Har hittat flera recept som verkar goda på www.arla.se (vuxenpoäng)
  • Köpa julisar, Importante.
  • Kolla om resor (?) Någon som följer?
  • Köpa frukt, eller nej.. det kanske inte är nödvändigt.
  • Läsa svenskaboken. Ska vara utläst nästa vecka, typ.
  • Köpa toalettpapper!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback