Ett jävla bra tag sen nu..



..Bra tag sen man uppdaterade här. Såå, får väl dra en kort, (liten, upp till var och en) resumé av de dagar som gått. Fredag idag, eller det var fredag.. nu är klockan 01.15 vilket betyder att vi är inne på en ny dag. Har haft show i afton, i boden såklart. Gick inte alls som jag hade hoppats. Hade glömt mina jeans hemma, så jag var tvungen att dra på mig fridas byxor. Det var ner på golvet och dra på sig dom så fort som möjligt. Problemet är det att frida har mindre lår än jag, så jag hade väldigt problem att få på mig dom där jävla byxorna. När jag väl fått på mig dom kändes det som att dom skulle spricka, eller att jag skulla tappa dom.. Såå, det var väl det jag tänkte och fokuserade på under hela den dansen. "Kommer byxorna gå sönder nu, eller kommer jag tappa dom?!" Nej, fy fan.. Det var hemskt. Jag har fortfarande återkommande bilder, som gör mig rent utav skräckslagen. Aldrig mer! Aldrig mer ska jag glömma mina byxor, jag har lärt mig min läxa.. verkligen. Såå, all min koncentration var på byxorna jag hade på mig. Min hjärna var verkligen inte med i matchen, och jag tänkte absolut inte på vad det för steg som kom efter det förra. och visst fick jag TOTAL hjärnsläpp. Men det bjuder jag på ;)

Nog pratat om för tighta jeans. Skolan har väl gått helt okej. Är dock less, mer less än någonsin. Sitter och kollar på resor vareviga dag och drömmer mig bort. Och snart ska min dröm uppfyllas, hoppas jag i alla fall. Försöker lura med mig någon, men ingen verkar direkt taggad. Men jag vill inte åka iväg själv heller, så jag blir väl kvar här i unkna Piteå.

Har föresten bestämt mig för att ta tag i träningen och i mitt liv, måste även börja planera lite för framtiden. Vad jag ska göra osv. Det är viktiga frågor som ska behandlas, det är ju faktiskt min framtid vi pratar om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback