Återkommande måndag..



Ja, då var det måndag.. igen. Alla dessa återkommande måndagar. Kan man inte hålla sig till en enda dag, söndag? Eller lördag skulle också fungera för mig. Nu är nästan tiden på western farm över, åtminstone för i år. Nästsista showen i lördags och sista för vissa. Kändes faktiskt lite vemodigt. Har både varit grymt roligt samtidigt som man vissa dagar bara velat stanna hemma och sova. Men det har varit värt det :) Har väl inte varit allt för bra lön, men samtidigt så har jag ju tjänat pengar på något jag verkligen tycker om att göra.. Det vill säga stå på scen inför en stor publik och showa loss. Blir att jobba på western farm på juldagen också. Lite tråkigt, men samtidigt tjänar jag rätt bra på en föreställning på 1 h (typ)

Idag har vi då repat inför dansföreställningarna imorgon. Första är kl 11.oo, sedan är det en kl 13.oo och en kl 14.oo, Så ni är välkomna till stora samlingssalen dessa tider. Vi har även en kl 19.oo på kvällen för de som inte kan komma på dagen. Hoppas att det kommer gå bra. Men vi har bara en dans att hålla reda på, så det ska nog gå bra.. Förhoppningsvis, man vet ju aldrig vad som händer och sker.

Snart jullov också. Oj, vad underbart skönt! Blir att slöa, träna, hänga med vännerna.. Ja allt som jag inte hunnit med nu de senaste veckorna. Sedan vill man utomlands också. Men, det blir väl aldrig av skulle jag tro.


Kommentarer
Postat av: crackie

skriiiiiv din hoooraaaa

2006-12-24 @ 00:30:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback