Som det kan gå..

Såå, igår så var man på bio och såg säg att du älskar mig. Den var bättre än jag förväntat mig, faktiskt. Jag erkänner, det blev några enstaka tårar hit och dit. (Damn you therese) Varför är man så känslig? Brukar inte vara det i vanliga fall, men just denna afton var jag mer känslig än annars.. lite underligt kanske? Men ibland är det väl bara såå. Efter bion gick jag hem, och tänkte lägga mig och sova.. men då ringde Becca.

R - Therese, visst följer du med på kalles?
T - Ehh.. Hm, jag vet inte. Ja, det kan jag väl.
R - Okej bra, jag kommer nu.
T - Jaha, okej.. Jag byter väl om då.

Så då var det bara att ta av sig sina mjukiskläder, och dra på sig lite finare kläder.. på med lite smink. Sedan så var det kalles som gällde. Vi satte oss i ett hörn och bara tog det lugnt. När klockan närmade sig 02.30 gick jag förbi toxic och kollade läget. Då hade de flesta gått hem, och det var knap nå människor kvar.. Tur att man inte betalade in sig iaf! Där efter så gick man en sväng förbi shell, sedan så bar det iväg igen..

Så, vad mer kan jag berätta? Fredagen var lyckad på alla sätt, om inte annat väldigt intressant..

Ice Mc - Think about the way.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback