Skoldags..



Första dagen i årskurs 3 är avklarad. Jag har bara ETT år kvar nu. helt sinnesjukt vad tiden går fort. Den varade dock bara 15 minuter ungefär, sedan så fick vi gå hem för dagen.. eller nästan. För min del var det bara att traska vidare till christinaskolan och påbörja min första danslektion detta år. Äntligen! Vad jag har längtat till dansen.. Känslan när man är i danssalen har varit mkt efterlängtad.. Så nu den här veckan har vi två gästlärare. Linda Forsman och Dora Frankel heter dom, och den första lektionen hade vi med Dora. Var väldigt roligt, lite annorlunda.. men intressant att testa på nya lärare och nya stilar. Annars så har jag inte gjort så mkt idag. Cyklade hem och vilade ett tag, där efter så gick jag en sväng på stan. Har även hunnit övningsköra idag. Gick faktiskt helt okej, tro det eller ej. Sedan så var jag en förbi en sväng på roasters, där efter coop för att inhandla lite frukt. & nu är det dags för en kvällspromenad och lite stretchninh, annars kommer jag ha SÅÅ mkt träningsvärk i mina vader imorgon. Inte så lyckat dvs.

Enjoy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback