Sjukt?

Ja, kanske lite.. men måste bara påpeka att det är sjukt kul.. Det är så att jag idag träffade min kusin Linda, för första gången på väldigt länge. Det var riktigt, riktigt roligt. Funderar nästan på att följa mami till Lycksele nästa gång, bara för att hänga med henne. Var så längesen nu. allt för längesen. Yes. Så idag är det torsdag, och det är fjärde skoldagen. Imorgon är det fredag.. redan? Vad tiden går fort. Var ju igår det var måndag, känns så iaf. Har inte planer inför denna helg, ännu.. men de kommer väl så småningom. Blir nog att äta på Thaigarden, mumma eller vad? Kanske blir utgång, om jag får med mig någon.. Någon som är intresserad? Annars så har jag haft dans idag, som vanligt. Fast idag hade vi inte Dora, utan idag hade vi Linda. Det var faktiskt riktigt roligt. Vi fick börja med värma upp genom att improvisera på golvet. Och OJ, vad svettigt och varmt det blev. Men det var det värst, var riiiiktigt roligt.

Har även hunnit vara på YOGA idag, och hur jävla (ursäkta min svordom) underbart var inte det om inte üüüünderbart. har även varit och köpt frukt, because I need my fruit.. Nu när tungan har minskat i storlek så kan jag ju faktiskt äta äpplen igen ;) Änteligen får man väl säga då. Såå, vad mer har jag gjort idag. Var just en sväng på roasters och hängde. Känns som att man hänger där rätt mkt nu för tiden. Crazy, fast inte lika mkt som tidigare. Tack för det!


Dags för mig att sova, Sleep thight.. Good night!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback