Serious talk..

..for sure. Tycker det låter lite coolare med foooh sure, men jag skippar det för nu. Ja, jag täntke iaf lätta på mitt hjärta, och ta och öppna mig inför er alla. Some serious talk for suuuure. haha, nej.. men jag tänkte berätta lite vad jag gjort idag. Vilket egentligen inte är speciellt mkt, men det kan ju vara intressant att veta för er ändå. Så, idag har jag nte gjort allt för mkt. Som jag redan sagt. Har varit på styrkemix med sofie. Vi tyckte att det var dags för en reunion av styrkemixen på korpen, så då blev det så. Vi tränade, eller åtminstone försökte träna häcken av oss. Får se hur det kommer kännas imorgon.. inte bara i rumpestumpen, utan i resten av kroppen också. Har dock redan träningsvärk av dansen. Första veckan man dansar på ett tag, så det är ganska förståeligt att man har lite träningsvärk lite överallt.

Jag måste vara lite underlig. Jo, så är det nog. Tänk vad man kan förändras över en dag/natt. Eller åtminstone vad man tycker och tänker kan förändras väldigt fort, och ofta när man minst anar det. När som helst bara, bara så där hipp som happ. Helt sjukt egentligen. men jag misstänker att det är hjärnan som försöker lura mig, och spela mig ett spratt. (säger man så?) Ja, just nu så kanske jag är lite i min egna lilla värld. (ovanligt? kanske inte.) nej, jag får nog ta och låta hjärnan vila från allt tänkande för nu, så får jag se vad den har att erbjuda imorgon. Får helt enkelt vänta och se vad som sker över natten där uppe, och om mina tankar är kvar eller bortblåsta imorgon. Jag hoppas nästan på det sistnämnda, faktiskt. Dumt? Ja, kanske.. Det får vi se imorgon..

Watch out. I'm coming for you.

Ibland så kan man ju känna sig lite galen, och ja, kanske lite psykadelisk.
Men så är det nog för många,. Vissa dagar så känner man sig bara så där vilsen i
sina tankar, och man vet kanske inte riktigt hur man ska få allt att falla på plats.
Men man är ju inte ensam om det, utan de flesta har nog varit med om
samma problem. Det mesta ordnar sig i slutändan, eller hur?


Så är rolig känner jag mig idag.
Som en psykadelisk Mona-Lisa.
Underbart, eller hur?

Kan min hjärna sluta spela spratt med mig, god damn it! Ha det så bra alla glada, Don't stop laughing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback