Qué tal?

Bien, y tu? Ja, då tänkte jag sammanfatta helgen med tre väl valdra ord. rolig, jävligt underlig och lyckad. Igår så var jag såowfie och emelie bjudna till Niklas på fest. Festen hade hawaiitema, så emelie och sofie anlände som två hulahula flickor från hawaii, själv körde jag på den lite mer diskreta stilen och hade bara en skjorta som jag knytit som magtröja. Men jag tog med mig andra kläder för säkerhetsskull.Han hade inrett huset med parasoll, och det såg väldigt somrigt ut. man fick ta annanas om man ville, och det fanns även bananer till de som inte är så förtjusta i annanas, por ejemplo yo. När klockan började närma sig 23.30 så bev vi lite sugna på att gå ut på krogen, så madde kom och hämtade oss och vi gick in på Kalles. Var inte allt för röjigt, men jag hade roligt ändå.

En stor sten har fallit från mitt bröst. Äntligen! Är grymt nöjd nu..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback