Love, hate..

Måndag, och det är ny skolvecka.. igen. Är redan inne på den andra veckan, och jag gissar att tiden kommer gå så fort att snart ähar man bara en vecka kvar, den sista och slutgiltiga studentveckan. Tiden brukar ju gå rätt så fort, även fast man inte tror det. Om några månader har man gått ut skolan, och man kan inte förstå vars tiden har tagit vägen.. Man tänker; Vars tog tiden vägen? Allt gick ju så fort, ett helt år bara så där. Ja, ska återgå till det jag tänkte berätta.. idag är det måndag, för er som inte visste det redan,. Har haft litterär gestaltning, religion och internationella relationer idag. Har även haft dans, wiie ;) Roligt? Självfallet ;) Tänkte hoppa i duschen nu, sedan njuta av att jag har sovmorgon imorgon.. till 12.30, muhahaha ;)

Suck, Det enda jag kan säga är suck. Blir tokig, seriöst.. Jag blir faktiskt det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback