Lillördag, vilken glädje.

Det är onsdag idag, vilket även brukar kallas för "lillördag" av många. Anledningen till det är väl för att det är mitt i veckan och många väljer att gå ut puben denna afton (många krogar har ju öppet lördag, iaf under sommaren.. Men det gör dock inte jag, för ikväll blir det Bio. Jepp, var ett tag sen man var på bio.. eller var det? Nej, just ja.. Var och såg Omen för inte allt för längesedan om jag inte missminner mig. Ska se Pirates Of The Carribean. Har hört och läst många bra recensioner av denna film, så jag hoppas att den står upp för sitt goda rykte. Yes, annars så har dagen varit rätt så lugn. Gick en sväng till norrstrand där sofie och linn låg och solade i gräset. Joinade in med dom ett tag, och hann till och med att ta ett snabbt dopp. Kallt? Jaa.

Har även varit förbi min farmor idag, tänkte att det var på tiden att hälsa på.. så jag tog en liten promenad till stan och höll henne sällskap ett tag. Fick även äta lite bullar, vilket är ett + i kanten. Hennes bullar är såååå goda, så ni anar inte. Ja, såå snart är det helg igen. Wiie! Och då blir det luleå och Luleåkalaset. Vill egentligen till Göteborg och se Millencolin, men har inget boende, och allting blev så krångligt, så jag skiter i det.. Får ju åtminstone se The Hellacopters på fredag! Millencolin har jag redan sett 2 gånger, och backyard babies såg jag förra året, så jag får väl nöja mig med att se ett av banden.

Var föresten inne på fotogalleriet, Som numera heter "Pixbox", och hittade några väldigt gamla (?) bilder på mig.. Tror dom är från sommaren 2004, okej så gamla var dom väl inte, men 2 år är ändå en rätt så lång tid.  Fick lite rysningar när jag såg dem, alla minnen kom tillbaks.. Det var en riktigt rolig sommar måste jag erkänna. Men, som sagt.. long time ago. Nej, nu är det nog dags för mig att duscha. Sedan blir det bio, arrgh.. I'm Pirate!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback