I pick it up.

Stressad eller vad? Jag? nej.. men andra? Ja! Så det är söndag idag.. vilket betyder att det är bodypump för hela slanten. Nice! Har även övningskört idag, wiie.. Gick ganska bra, efter ett antal motorstopp. I början så går det alltid lite segt, men efter jag fått köra lite så går det mkt bättre. Har även hunnit vara och köpt lite grejer till mi apartemento, sweet. Så blir att börja packa mina grejer snart, och fixa oxh dona i min fina lilla etta med sovalkov. Så, helgen har varit mkt rolig.. på mnga sätt. Haha. Igår lördag, så var jag på stan en sväg.. hittade ett coolt linne som jag köpte. Hann även vila lite.. Jag, emelie, såowfie och linn var på stan och kollade på bilar.. Fanns många fina bilar. Vid 01.00 så fick jag och emelie en spontan idé, så vi drog en spontan tropp in på pentan.. Vi tänkte, 20 kr är inte så mkt.. så what the heck? När vi väl kommit in, så gick vi till dansgolvet där vi trivs som bäst. Of course! Tyvärr måste jag erkänna att det inte var allt för roligt där, så jag bestämde mig för att försöka ta mig in på 1906 istället.. Så jag vandrade dit, och gick in en sväng.. Klockan började närma sig halv tre. Var rätt så trött så det blev inte så mkt dansande för min del, utan jag gick mest bara runt och kollade på alla människor., vilket också var rätt roande.


Herbie - pick it up

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback