Helgen som passerat.

Var riktigt lyckad. Fredagen påbörjades ute på balkongen hemma hos mig, sedan bar det av till Busstationen där vi satte oss på buss - linje 20, som skulle ta oss till våran destination, Luleå - Luleåkalaset. När vi väl anlänt så gick vi runt ett tag, och fortsatte att dricka lite smått. Där efter så hookade jag och sofie upp med Anders och Tomas från Skellefteå. när klockan närmade sig 21.30 så tyckte jag och sofie att det var dags att börja gå in på området. Så, vi ställde oss i kön.. som förövrigt tog väldigt lång tid, och när vi väl kommit in så var det raka vägen till Kittelfjälls öltält. Där sökte vi upp ett bord och satte oss ner, men det varade inte länge, utan snart så ställde vi oss upp på bordet för att visa hur pitebor röjer. När klockan började närma sig 00.15, så började jag och sofie gå mot scenen för att se The Hellacopters. Var grymt mkt folk, så vi bestämde oss för att ställa oss lite längre bak. Och då, helt plötsligt, ur det tomma intet, så började dom spela By the grace of God. Både jag och sofie blev som tokiga, och vi skyndade oss fram till scenen där vi röjde lite. Där efter var det brasseriet som gällde, men dom höll just på stänga. Så vi gick till Kittelfjäll istället. Där blev det lite dans på bardisken, men tyvärr såv ar det dags för dom att stänga, just när det roliga hade börjat. Tiden går fort när man har roligt. Där efter var det mat som gällde, och sedan var det dags att åka hem till Piteå. När jag och Sofie väl kommit hem, så barkade helvetet lös. Vi började skratta och flumma som aldrig förr. Tog väldigt underliga bilder, som vi skrattade väldigt mkt åt när vi vaknade nästa morgon. Lördagen sågick jag och sofie en sväng på roasters, där efter så gick vi till Linus där det var fullt med party, där efter så gick vi till 1906 och skakade våra lurviga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback