Fredagens mysterier..

..eller något sådant? Igår så började dagen med att jag vaknade, och bestämde mig för att gå en sväng till stan. Där efter kl 14.00 hade jag ekonomisk rådgivning hos en kvinna vid namn gunnel Nisson. Hon hjälpte mig med fonder och konton. Riktigt skönt att ha någon som berättar och kan hjälpa en hur man ska hantera pengar osv, speciellt för en okunnig som jag. Sedan vandrade jag runt på stan och kollade läget. Hann ta en snabbfika innan rådgivningen t.om. När klockan började närma sig 17.30 bestämde jag mig för att gå och sola, och testa några krämer jag fått av min moders pojkvän. Soleo professional, tanning emulison bronzing formula. Japp, så är det. Man sätter på sig dom innan man ska sola, och de ska ge en ökad effekt på solningen. Vilket den faktiskt gjorde, sanna mina ord.

Vid 20.30 så började jag cykla till Rebecca, där de gjorde sig i ordning. Snart började folk anlända och vi satte oss ute på altanen och köra lite ölspel. När klockan närmade sig 00, så var det statt som gällde. Jag som hade hoppats på att visa leg, fick inte göra det. :/ Lite tråkigt om jag själv får erkänna det. kändes iaf grymt bra att kunna visa det om någon vakt hade frågat.

Kvällen fortsatte som vanligt, nästintill iaf. Sedan blev det väl lite missförstånd från alla möjliga håll och kanter.. vilket jag nu kan säga att jag djupt ångrar. Förlåt. Men det var även annat som gjorde att jag höjde på ögonbrynen. Det var nästan lite skrattretande, eller vad säger du emelie? Haha. Kvällen blev i allafall lyckad, och jag kan väl sumrera att kvällen var godkänd. Godkänd på mitt sätt då, såklart.

Tänkte att jag skulle göra en liten lista som man får tolka hur man vill. (den bevisar verkligen INTE att jag blev lite irriterad igår) Och nej inte på dig om du nu tror det.. Ok?

  • Det finns människor som inte har någon som helst hyfs. men om jag ska erkänna så bryr jag mig inte speciellt mkt heller.
  • Men detta bevisar ju bara vad jag redan vetat sen länge tillbaka, att det finns många underliga människor. (jag säger inte att jag inte är en underlig människa, just that you know)
  • Ett bra exempel är, när jag var på 1906 i lördags, möjligtvis fredags, don't remember, och en brud ställer sig och puttar på mig i en evighet, även fast det fanns hur mkt utrymme runt om henne som helst (det var ganska sent på kvällen och folk hade börjat dra hemåt) Det var NÅGOT irriterande måste jag erkänna.. Jag var väldigt nära på att ta till med "hårdhandskarna" och putta tillbaka. men jag var sansad, och flyttade mig till en ny plats på dansgolvet. Det bevisar att jag var lite mognare än denna tjej.
Tungt, eller vad? Skola snart.. Suck. Känns lite vemodigt att komma tillbaka till skolan. men nu är det ju faktiskt BARA ett år kvar. men som jag tidigare har påpekat så känns det både bra och dåligt. Positivt och negativt. Ja, fast så är det väl med det mesta här i livet. Det finns alltid någonting negativt i det positiva och tvärtom. jag har ett kvar av slöande och slappande, jag behöver inte ta tag i mitt liv.. ÄN. Det är det som är det jobbiga, att om ett år så har jag gått ut skolan, och då måste jag ta tag i mitt så kallade liv (?) och vad jag vill göra i framtiden. det stora problemet är att jag inte någon jävla aning ännu. Det är det som gör det så jobbigt. Det hela blir så mkt tyngre, och det blir jobbigare att tänka på framtiden.

Vad har MIN framtid att erbjuda, eller vad erbjuder jag min framtid?


Too much thinking, god damn it. Kanske bra om jag slutar tänka efter så mkt, och tar vara på det sista året i skolan, och ser vad som erbjuds senare. Ja, och helt enkelt sluta oroa mig så mkt för framtiden. Ta varje dag som den kommer brukar man ju säga.


Wicked as hell..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback