F18

..Weeey! Idag så fyller jag 18 år. Creepy? Ja, lite faktiskt. Nu får jag gå in på krogen lite mer lagligt än tidigare, haha. Sitter och äter lite frukost och ska snart börja fixa lite med födelsedagsfika osv.. Igår vaknade jag av sprängande huvudvärk, och jag hade INTE druckit alkohol dagen innan.. Nej, jag tror att det var på grund av att jag badade rätt mkt badtunna, och inte drack sepciellt mkt vatten.. Så när jag vaknade söndagmorgon så hade jag vätskebrist. Typiskt mig! lär mig aldrig det här med att dricka mkt vatten..

Vaknade vid 14 snåret igår, och blev en sväng på Max med emelie.. där efter så gick jag på korpen. Blev spinning för hela slanten ;) På aftonen så tog jag det rätt så lugnt.. Cyklade en sväng inte till stan oh hsåg lite av en väldigt underlig film (det blev inte bättre av att filmen var på japanska, och att jag glömt mina glasögon så att jag inte såg texten)


Fick den första gratulationen kl 00.00.32, alltså 32 sekunder efter 12. Nästa grattissms fick jag 00.00.50. Så det blev väldigt jämt om vem som grattade först..ungefär en minut senare så fick jag ett samtal av Emelie. Hon var inte först, men hon hamnade ju på topp 3 iaf..

Ja, så idag är det första dagen som 18 åringen, och hur det känns? Jävligt bra!

.

Kommentarer
Postat av: Anonym

GRATTIS!!!!

2006-08-14 @ 14:32:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback