Det är så här det ligger till..


Idag har jag varit en sväng på stan och fixat och donat med lite grejer. Var bland annat förbi tattoo och kollade på tatueringar, Fanns ingen som jag riktigt föll för, så nu ska han rita en åt mig.. så får vi se hur den blir. Blir något med en tribal iaf.

Igår hade jag, sofie, emelie och Linn surströmmingsafton. Vi satt utanför mig & åt och skrattade.. Dålig som jag var så råkade jag kasta/tappa en surströmming på mitt ben, haha. Sedan hade jag väldiga problem att äta surströmmingsmackan jag gjort.. pågrund av min uppsvällda tunga. men det gick bra till slut. När klockan närmade sig 22, så bestämde vi oss för att gå ut på 1906. Så då var det bara att borsta tänderna riktigt noga, och tvätta händerna ännu nogrannare. (för inte luktade man gott inte) Där efter så vandrade jag och emelie till stan. vi bestämde oss för att gå på roasters en sväng, så satt vi där tills klockan var kring 23.30, där efter gick vi in på 1906. Var inte speciellt mkt folk ute denna afton, men som vanligt så hade jag riktigt roligt ändå. Alltid roligt att stå på dansgolvet och skaka sina lurviga som man brukar säga.

Imorgon blir detatt åka till Linns stuga på kartudden, och där blir det grillning och party. Dock inge party för min del, utan bara grilllning. Där efter får vi se om jag kanske drar in till stan och går en sväng på 1906. 
Är lite osäker hur det blir på lördag, är bjuden på personalfest, en fest på renön och en i stan. Men nu måste jag springa, ska på BB (big boy) och hänga.


(AAA)
Adios amigos y amigas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback