Dagen i all ära.

Idag har jag varit på nolia en sväng med såowfie och jenni, och en vän till sofie från uppsala, Anna, om jag inte minns fel. Gick runt och smakade på det som bjöds, bland annat nybakat bröd, mums. Sedan så hann jag inte med så mkt mer, för då var det dags för middag hemma. Grillad kyckling med sallad, mumsfillibabba! Fick föresten en blinkande sak till mobilen på don't drink & drive. Så nu blinkar den varje gång någon ringer eller skickar sms, coolt eller vad? Vi har även hunnit vara på stan och ätit lite glass, och bara tagit det lugnt efter luleåkalaset som var igår.. Kan väl berätta att gårdagen var lyckad. Vi spenderade större delen av kvällen inne på Kittelfjäll, där det dansades på både bord och bardisk. Grymt roligt! Var även en sväng och kollade på The Hellacopters. Fick höra By the grace of god, och då var jag nöjd och belåten för resten av aftonen. Det bästa under kvällen var nog när vi började dansa på bardisken inne på kittelfjäll, ojoj. Det kommer jag aldrig glömma ;)

Red hot chili peppers - Otherside

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback