Fortsätter att kriga på..

Tjabbatjenahallå!

Igår var det benslakt på schemat. Jag, Jörgen coh fredrik bombade ben på Korpen. På något jäkla vänster blir alltid våra pass värsta slaktpassen. Kul tycker jag!
Benpasset var iaf awesome på alla sätt och vis. Varje pass jag kör inser jag att jag är så mycket starkare än jag tror. Känns riktigt bra. Sedan är det grymt roligt att höra av andra att man växer! :-)
Är ju det jag vill.. Bli större och starkare. Har siktet inställt på Tammerpokalen. Det är allt eller ingeting, och för mig är det verkligen all in nu. Jag längtar nästan till dieten. Galen? Lite kanske..

Nåja, gårdagens slaktpass såg ut så här:

Började med benspark, pyramidset. 2a övningn blev benpress där vi körde fler repetitioner och verkligen hitta musklerna. Där efter knäböj. Inte min bästa övning men jag gick in med inställning, döda typ, som vanligt.
Så här blev det.
50kg x 8 reps
70kg x 8 reps
90kg x 4 reps!!! (PB!!)
Jävlar i min låda! NITTIO KILOGRAM!! Vem hade kunnat tro det? Kändes grymt bra. Vi fortsatte träna på. Det blev hacklift FST 7. Tungt? Kan man väl säga. Lårcurl sittande 15, 15, 20. Raka marklyft 7-10reps x 14, 16, 18, 20, 22, 24, 26kg FST 7. Där efter liggande lårcurl, finnen och utfall 3 vändor. Tror ni att jag hade blå läppar? har hört att man ska andas när man tränar.. Det glömde jag nog bort någonstans där mellan knäböjen och lårcurlen.
Idag känns det hyfsat bra i benen. Smärtan börjar komma smygande. Får se om jag kan stå upp imorgon. ;-)
Annars får Jörgen bära mig, haha. Träningen går riktigt bra nu. Kan vara lite tack vare vår hårda coach, Freddy "Krueger" Jansson. Att man ens utsätter sig för det självmant, det är nog dårskap enligt de flesta. Men jag gillar som att plågas. Annars skulle man nog välja att sitta framför TVn istället. Slutsats: Träningen går bra och jag är grymt motiverad! Känner att jag har det stöd jag behöver. Jag har människor som är likasinnade i min omgivning, och det betyder otroligt mycket för mig. Snart blir det clean bulk med min fina. Vi ska bli stora och starka, byggarparet har jag hört. Monsteradepter - Animal Team!
Det var allt för nu..

Ps. Jag gjorde PB i marklyft i veckan. 100 kg x 2 reps. Nöjd tjej? Johodå! Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback